Науково-методична тема
методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін:
«Впровадження
сучасних освітніх та інформаційних технологій на
уроках суспільно-гуманітарних дисциплін
як важливий засіб формування творчої особистості»
Тематика засідань ШМО на 2013-14 н.р.
Науково-методична тема методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін:
«Формування універсальних якостей творчої особистості шляхом впровадження інноваційних технологій під час вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін як складова загальнокультурної компетенції.»
Тематика засідань
Вересень
1. Аналіз роботи методоб´єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін за 2011-2012н.р. Трушик Т.М.2. Ознайомлення з Методичними рекомендаціями щодо викладання предметів у 2012-2013н.р. Бистрицька Н.А.
3. Про підготовку до інтелектуальних змагань (Олімпіади з базових дисциплін, ІХ Міжнародний конкурс знавців української мови, МАН, «Краса і біль України»)
Бистрицька Н.А.
4. Погодження плану роботи методоб´єднання на 2012-2013н.р.
5. Перевибори голови ШМО вчителів суспільно-гуманітарного профілю.
Завдання вчителям:
1. Опрацювати положення про проведення інтелектуальних змагань.2. Розпочати підготовку до проведення предметних днів.
3. Підготувати інформацію про формування життєвої компетентності на уроках суспільно-гуманітарного профілю.
ЛІТЕРАТУРА:
1. Неліпа С.В. Соціальні проекти – засіб розвитку життєвої компетентності учнів. //Історія та правознавство. - 2010. - № 1.2. Ніколаєв О.Є. Розвиток в учнів асоціативного мислення. //Історія та правознавство. - 2010. - № 13.
3. Харківська Т. Розвиток критичного та креативного мислення на уроках // Історія та правознавство. - 2010. - № 24.
Жовтень
1. Використання краєзнавчого матеріалу як джерел формування громадянськості на уроках гуманітарного циклу та в позакласній роботі. Трушик Т.М.2. Роль літератури рідного краю у формуванні патріотичних почуттів учнів. Бистрицька Н.А.
3. Про підготовку до інтелектуальних змагань( олімпіади з базових дисциплін, ІХ Міжнародний конкурс знавців укр. мови, МАН, «Краса і біль України») Бистрицька Н.А.
Завдання вчителям:
Підготувати інформацію про підготовку до ДПА та ЗНОЛІТЕРАТУРА:
1. Діденко Н.С. Формування громадянської компетентності учнів на уроках історії, правознавства та позакласній діяльності2. Використання матеріалів літературного краєзнавства на уроках української літератури в середній школі: Методичні рекомендації/Уклад. Л.Старовойт, П.Водяна, І.Береза, Н.Огренич. - Миколаїв: МДПІ, 1991. - 56 с.
3. Лиховид О. Організаційно-практичні аспекти краєзнавчої підготовки вчителя
4. Літературне краєзнавство як засіб формування особистості учня // В.А.Захарова, К.В. Рева
Лютий
1. Впровадження ІКТ в урочній та позаурочній діяльності на предметах суспільно-гуманітарного циклу. З досвіду роботи вчителів-предметників2. Формування життєвих компетентностей засобами використання інноваційних технологій. Бабенко Т.М.
3. Про результати моніторингу знань учнів та контрольних робіт за І семестр із суспільно-гуманітарних дисциплін. Бистрицька Н.А.
4. Про підготовку до ДПА та ЗНО учнів 11 класу Бистрицька Н.А.
5. Про участь вчителів ШМО у професійних конкурсах Бистрицька Н.А.
Завдання вчителям:
1. Підготувати інформацію про проведення предметних днів2. Підготуватися до участі у Декаді ШМО
ЛІТЕРАТУРА:
1. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник./ І.М. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с. 8.2. Цимбал О.М. Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови. Критичне мислення. Громадянська освіта. – Х.: Вид. група «Основа», 2008. – 173 с. – (Б-ка журн. «Англійська мова та література»; Вип. 5(65)).
Березень
1. Рівень сформованості загальнокультурної компетенції учнів основної та старшої школи: шляхи формування, проблеми та успіхи. Бистрицька Н.А.2. Про підсумки проведення предметних днів. вчителі-предметники
3. Учнівські проекти – ефективний засіб навчання громадянській освіті. Скригун О.А.
4. Про підготовку до державної підсумкової атестації Бистрицька Н.А.
Немає коментарів:
Дописати коментар