Вже другий рік поспіль наші колеги вивчають педагогччний досвід Віктора Федоровича Шаталова, система роботи якого включає в себе шість елементів: повторення, перевірку знань,
систему оцінки знань, методику рішення задач, опорні конспекти, спортивну роботу з дітьми.
Вивчивши теоретичне підгрунтя, вчителі спробували впровадити методику Шаталова в навчально-виховний процес.
Вчитель історії Трушик Т.М. запросила всіх бажаючих на урок "Греко-перські війни" (Історія стародавнього світу, 6 клас). Вдале використання опорних конспектів, робота з атласом та контурною картою аналіз історичних джерел в поєднанні з поурочним доброзичливим контролем, тихим опитуванням та відкритим обліком знань зробили предмет більш доступним для середніх та слабких учнів.
Вивчивши теоретичне підгрунтя, вчителі спробували впровадити методику Шаталова в навчально-виховний процес.
Вчитель історії Трушик Т.М. запросила всіх бажаючих на урок "Греко-перські війни" (Історія стародавнього світу, 6 клас). Вдале використання опорних конспектів, робота з атласом та контурною картою аналіз історичних джерел в поєднанні з поурочним доброзичливим контролем, тихим опитуванням та відкритим обліком знань зробили предмет більш доступним для середніх та слабких учнів.
Урок української мови Бистрицької Н.А. "Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль"(7 клас) підтвердив доречність використання опорного конспекту та внутрішньопредметних зв'язків (лексикологія, фразеологія, синтаксис, пунктуація, культура мовлення), а також продемонстрував ефективне застосування елементів проблемного навчання та практичне спрямування уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар